Kërkesat e tyre!
Ata kërkojnë një takim të menjëhershëm me qeverinë për të adresuar problemet kronike me të cilat përballet sektori.
Presidenti i Federatës Helenike të Shoferëve të Kamionëve (OFAE), Apostolos Kenanidis, duke folur të dielën në mëngjes (14/12) në një emision televiziv, njoftoi se nga e diela e ardhshme (21/12) shoferët do të hyjnë në grevë të pacaktuar duke kërkuar një takim të menjëhershëm me qeverinë për të adresuar problemet kronike me të cilat përballet sektori.
Siç deklaroi presidenti i OFAE, nga e diela shoferët do të tërheqin “frenin e dorës” dhe do të rreshtojnë kamionët e tyre në të djathtë dhe të majtë të rrjetit rrugor, pa mbyllur rrugë, duke kërkuar një zgjidhje për problemet e tyre.
“Nuk kemi nevojë të mbyllim rrugë. Ajo që do të bëjmë është të protestojmë në përgjithësi për të gjithë kontekstin, për sjelljen e qeverisë ndaj transportuesve”, theksoi Kenanidis.
Vendimi i shoferëve për t’u mobilizuar disa ditë para Krishtlindjeve pritet të shkaktojë mbytje në treg, pasi në thelb do të paralizojë furnizimin me produkte dhe mallra.
Presidenti i OFAE theksoi se shoferët do të vazhdojnë mobilizimet e tyre deri në një takim të caktuar me kryeministrin ose ministrat përkatës për të diskutuar problemet me të cilat përballet sektori dhe që kërcënojnë qëndrueshmërinë e tij, të cilat, siç theksoi ai, janë të shumta dhe të hershme.
Ndër kërkesat e tyre, siç thuhet në një letër të përbashkët të kohëve të fundit nga OFAE, Shoqata Panhelenike e Kompanive të Transportit (PEED), Shoqata e Dhomës Helenike të Transportit (EESYM) dhe Shoqata Panhelenike e Kompanive Kombëtare të Transportit Rrugor (PSEEOM), janë:
-forcimi i konkurrueshmërisë së kompanive greke të transportit;
-sigurimi i mjeteve financiare dhe stimujve për rinovimin e flotës së transportit rrugor;
-lufta kundër transportit të paligjshëm dhe konkurrencës së padrejtë;
-ulja e kostos së karburantit, taksave dhe transportit bregdetar;
-rivendosja e funksionimit normal për lëshimin e kartave dixhitale të takografit;
-adresimi i mungesës akute të shoferëve profesionistë;
-si dhe çështjet kritike të infrastrukturës, ndalimeve rrugore dhe operacioneve portuale.
“Ne kemi flotën më të vjetër në të gjithë Europën, 23.5 vjeç, krahasuar me pjesën tjetër të Europës e cila përfshirë edhe ne është 12 vjeç. Nëse nuk e zëvendësojmë flotën tonë, atëherë të gjithë do të detyrohemi të tërhiqemi nga transporti”, tha Kenanidis.
Ai shtoi se programet europiane duhet të shfrytëzohen, siç bëhet në të gjithë Evropën, në mënyrë që të ofrohen mjete dhe stimuj për shoferët që të zëvendësojnë flotën e tyre të automjeteve.


