Kur dhe sa karburat duhet t’i hedhim makinës? Si mund të reduktojmë konsumin e tij?
Çmimet e karburanteve janë ende në nivele të larta dhe nuk ka gjasa të bien së shpejti. Dhe përballë një fakti të tillë duhet të gjejmë të gjitha mënyrat për të kursyer.
Pra, duhet të gjejmë një mënyrë për të mbrojtur portofolin tonë pa dëmtuar makinën.
Si do të kemi sukses? Gjithashtu duke u fokusuar në rezervuarin e automjetit.
Kjo është ajo që duhet t’i kushtojmë vëmendje kur mbushim rezervuarin e makinës për të kursyer siç duhet karburantin. Nuk duhet të kalojmë në dy ekstremet, domethënë të mos e ngasim makinën me dritën rezervë të ndezur, por as të mos e kemi rezervuarin vazhdimisht plot.
Përfitim ekonomik kemi kryesisht në hapësirën urbane, për shkak të ‘stop-start’-it konstant me të cilën përballen drejtuesite automjeteve. Makina duhet të ketë afro gjysmë karburanti në rezervuar, sa më shpesh që të jetë e mundur prej drejtuesit.
Prandaj është mirë ta mbushni rezervuarin kur treguesi është tek afro një e katërta ose në 20-25% e totalit të karburantit, nëse dëshironi.
Duhet të ketë gjithmonë një sasi të mjaftueshme karburanti në rezervuar. Kurrësesi mos drejtoni me dritën rezervë të ndezur, sepse në këtë mënyrë mbrohet nga oksidimi dhe ndryshku.
Në të njëjtën kohë, me një sasi të mjaftueshme në rezervuar, pompa e karburantit, qarku dhe vetë motori mbrohen.
Në rastin e kundërt, nëse shpesh qarkullojmë me rezervuar plot, atëherë dyfishi i peshës së karburantit të transportuar vendos “gurin” e vet në rritjen e konsumit.
Mos harroni se një nga mënyrat për të ulur konsumin e makinës është heqja e çdo objekti të rëndë nga kabina dhe nga dhoma e bagazhit.
Right here is the right blog for anyone who would like to understand this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually will need toÖHaHa). You certainly put a brand new spin on a subject thats been discussed for years. Wonderful stuff, just great!