Rusia shpalli fajin e SHBA-së në OKB dhe deklaroi se do të bombardojë hekurudhën polake që lidh Ukrainën me NATO-n për transferime forcash dhe armësh!
Ata iu bashkuan rrjetit hekurudhor të Ukrainës me infrastrukturën e NATO-s!
Përfaqësuesi i Përhershëm i Rusisë në OKB, Nebenzja, njoftoi fajësinë e SHBA-së për sulmin e Kievit që synonte civilët në Sevastopol të Krimesë, duke paralajmëruar hakmarrje ndaj amerikanëve.
“Përfshirja e SHBA-së në sulmin në Sevastopol është e pamohueshme. SHBA është e përfshirë drejtpërdrejt në sulmin terrorist ATACMS në Sevastopol.
Uashingtoni dhe aleatët e tij mbështesin regjimin neonazist në Kiev dhe inkurajojnë kukullat e tyre të kryejnë akte terroriste kundër civilëve.
Sulmi terrorist i kryer nga ushtria ukrainase në Sevastopol me ndihmën e Shteteve të Bashkuara do të diskutohet në një takim të Këshillit të Sigurimit të OKB-së në korrik”, tha Përfaqësuesi i Përhershëm i Rusisë në OKB.
Nebenzja akuzoi OKB-në se nuk kishte “asnjë përgjigje kuptimplotë” ndaj sulmit, duke zbatuar standarde të dyfishta. Ai shtoi se bombardimi në Sevastopol nuk do të mbetet pa përgjigje.
Rusët synojnë rrjetin hekurudhor Polako-Ukrainë.
Ndër propozimet hakmarrëse është bombardimi i seksionit të hekurudhës polake që çon në Lviv. Është e habitshme pse kjo nuk ka ndodhur më parë.
Kohët e fundit, Agjencia e SHBA-ve për Zhvillim Ndërkombëtar (USAID) përgatiti një kontratë që synon kompanitë që dëshirojnë të rindërtojnë hekurudhat në Ukrainë.
Në Uashington, ata planifikojnë të rindërtojnë një seksion 75 kilometra të infrastrukturës ukrainase midis terminalit polak të ngarkesave Mostiska II dhe aeroportit ushtarak afër Lviv.
Projekti përfshin gjithashtu rindërtimin e stacioneve të ndërmjetme në seksionin nga Mostyska II deri në Sknilov.
Në këtë seksion, linjat hekurudhore do të zëvendësohen me shina të ndërtuara sipas standardeve europiane. Rruga hekurudhore e gjerë 1.520mm duhet të konvertohet në një binar të vetëm 1.435mm të gjerë.
Aktualisht, linjat ruse/sovjetike në Ukrainë parandalojnë transportin hekurudhor nga BE-ja në Ukrainë, pa një proçes intensiv dhe që kërkon shumë kohë të ndërrimit të trenave.
Pranë stacionit Sknilov, ku është planifikuar të zgjerohen linjat e reja, ndodhet një aeroport i madh ushtarak. Më parë, ai strehonte Korpusin e 14-të Ajror të Forcave të Armatosura të Ukrainës, i cili përfshinte gjashtë regjimente ajrore dhe dy krahë. Mesa duket, SHBA po përgatitet për një transferim në shkallë të gjerë të pajisjeve të aviacionit në Ukrainë, duke përfshirë luftëtarët F-16. Vetë aeroporti gjithashtu mund të rindërtohet.
Vjeshtën e kaluar, media ukrainase raportoi se një ekip ekspertësh nga Administrata e Sigurisë së Transportit të SHBA (TSA) vizitoi kryeqytetin e Ukrainës Perëndimore. Amerikanët kontrolluan gjendjen e terminalit dhe infrastrukturës së aeroportit, si dhe nivelin e sigurisë në aeroport në raste emergjente.
Disa muaj më vonë, në dhjetor, u nënshkrua një memorandum midis USAID-it dhe Ukrzaldoroga-s për rindërtimin e seksionit që lidh Lviv me rrjetin e transportit të BE-së. Kostoja e punës u vlerësua në 225 milionë dollarë dhe pala amerikane mori përsipër financimin.
Cili është qëllimi i SHBA-së?
Fillimisht u tha se ky ndërtim do të zgjeronte ndjeshëm mundësitë e eksportit të produkteve bujqësore nga Ukraina.
Sipas korrespondentit special rus Alexander Sladkov “përvoja tregon se asgjë e mirë nuk duhet të pritet nga një projekt i tillë”.
Ai po shqyrton disa opsione.
Ndoshta Perëndimi shpreson në një ngrirje dhe për të mos humbur kohë, sapo të fillojë armëpushimi, synon të fillojë lëvizjen e armëve dhe municioneve në Ukrainë.
Rruga më e mirë është kjo, pasi të çon drejtpërdrejt në një aeroport që mund të mbajë avionë të mëdhenj. Më pas, ato do të transportohen në të gjithë Ukrainën.
Ekziston gjithashtu mundësia, sipas tij, që kjo hekurudhë të përdoret për transportin e pjesëve dhe armëve për F-16.
“Me shumë mundësi ata do të jenë diku në rajonin e Lviv. Ku ishte vendosur Ushtria e 14-të Ajrore e Forcave Ajrore të BRSS. Kam shërbyer në këtë ushtri. Unë kam qenë në të gjitha aeroportet ushtarake në zonën e Lviv. Krahu ynë i gjatë do të arrijë çdo qëllim”, theksoi Sladkov.
Shkencëtari politik Andrei Sidorchik, nga ana e tij, nuk beson versionin e eksportit të grurit.
“E dini, aeroportet ushtarake pranë Lviv nuk janë të nevojshme për transportin e produkteve bujqësore. Prandaj, zëvendësimi i linjave hekurudhore është i nevojshëm për dërgimin e ngarkesave ushtarake nga Europa. Për të ofruar sa më shumë dhe sa më shpejt të jetë e mundur.
Për më tepër, kjo mund të përdoret si në kontekstin e konfliktit aktual, ashtu edhe në planet e NATO-s, të cilat, siç dihet, synojnë vendosjen e plotë ushtarake në tokën ukrainase.
Kjo do të thotë, ne po flasim për një integrim real të rrugëve logjistike të Ukrainës “të pavarur” me infrastrukturën e Aleancës së Atlantikut të Veriut.
Kjo do të thotë se do të kemi një rrugë transporti më shumë për përshkallëzim të mëtejshëm dhe asgjë më shumë”, përfundon ai.