Si do ta revolucionarizojë fluturimin supersonik të pasagjerëve avioni i ri i NASA-s?
X-59 QueSST synon të eksperimentojë me shpërthimin supersonik, shpërthimin shurdhues që dëgjohet kur një avion thyen barrierën e zërit.
Disa orë më parë, u zhvillua fluturimi i parë i njërit prej avionëve më të çuditshëm të ndërtuar ndonjëherë: X-59 Quiet Supersonic Technology (ose thjesht QueSST) eksperimental amerikan. Ky avion pritet të ndihmojë Shtetet e Bashkuara të zhvillojnë teknologji që mund të aplikohen në fluturimet supersonike të pasagjerëve.
Po testojnë “të Ardhmen”!
Në më shumë detaje dhe sipas shtypit amerikan, fluturimi i parë i X-59 u zhvillua në objektin e Uzinës 42 të Forcave Ajrore Amerikane në Palmdale, Kaliforni. Fotografët ishin aty për të kapur fluturimin e parë të këtij avioni shumë të veçantë dhe më vonë postuan imazhet në internet.
Pas përfundimit me sukses të fluturimit, besohet se X-59 është zhvendosur në Qendrën Kërkimore të Fluturimeve Armstrong të NASA-s. Pritet të zhvillohen më shumë fluturime testuese atje, në terrenin e Bazës Ajrore Edwards të Forcave Ajrore Amerikane (gjithashtu në Kaliforni).
Përpara se të kryhej fluturimi i parë, NASA kishte njoftuar se testet e para do të kryheshin në lartësi të ulët dhe me shpejtësi të ulët për të siguruar që të gjitha sistemet po funksiononin siç duhet dhe në mënyrë të besueshme. Fluturimet pasuese të testimit do të zhvillohen në lartësi gjithnjë e më të madhe dhe me shpejtësi gjithnjë e më të larta.
Qëllimi është që së shpejti X-59 të fluturojë me shpejtësi supersonike, pra më shpejt se shpejtësia e zërit (1,234 km/orë).
Sa i përket vetë X-59, ju informojmë se është një krijim i degës Skunk Works të kompanisë kryesore amerikane të hapësirës ajrore Lockheed Martin. Skunk Works është i njohur për dizajnet unike të avionëve që ndërton.
Qëllimi kryesor i X-59 është të provojë se disa karakteristika të dizajnit mund ta zvogëlojnë ndjeshëm zhurmën shurdhuese që shkakton thyerja e barrierës së zërit. Kjo zhurmë supersonike, e njohur edhe si bumi zanor, është një nga sfidat më të mëdha të fluturimeve supersonike të pasagjerëve.
Edhe avionët ushtarakë nuk lejohen të zhvillojnë një shpejtësi më të madhe se shpejtësia e zërit pranë zonave të populluara, për shkak të kësaj ndotjeje akustike.




