Uniteti në Trupin e Krishtit – Uniteti Biblik & Kisha

/

Çfarë lloj uniteti kishte në mendje Krishti për kishën e sotme të dukshme? Si është e mundur të ekzistojë një dashuri dhe unitet i tillë? Cili është themeli i saj? Cilët janë përbërësit e tij? A kërkon uniformitet apo lejon shumëllojshmëri? Si funksionon moduli?

Uniteti i Shpirtit. Fryma e Shenjtë është forca shtytëse e unitetit të kishës. Me Frymën e Shenjtë besimtarët udhëhiqen në kishë. Me Frymën e Shenjtë ata pagëzohen “në një trup të vetëm” (1 Korintasve 15:13). Këta anëtarë të pagëzuar duhet të kenë një unitet të cilin apostull Pali e përshkruan si “uniteti i Frymës” (Efesianëve 4:3).

Apostulli rendit përbërësit thelbësorë të unitetit të Shpirtit: “Një trup dhe një Frymë, dhe ju u thirrët me një shpresë të thirrjes suaj. Ti je Zot, një besim i vetëm, një pagëzim i vetëm, ti je Perëndia dhe Ati i të gjithëve, që je përmbi të gjithë, nëpërmjet të gjithëve dhe në të gjithë ne” (Efesianëve 4:4-6). Përsëritja e shtatëfishtë e numrit “një” thekson unitetin e plotë që nënkuptoi Apostull Pali.

Duke i thirrur ata nga çdo kombësi dhe racë, Fryma e Shenjtë i pagëzon njerëzit në një trup, trupin e Krishtit, kishën. Ndërsa rriten në edukimin e Krishtit, dallimet nuk i ndajnë më. Fryma e Shenjtë thyen barrierat midis të lartit dhe të ulëtit, të pasurit dhe të varfërit, mashkullit dhe femrës. Duke kuptuar se në sytë e Perëndisë të gjithë janë të barabartë, ata tregojnë vlerësim për njëri-tjetrin.

Kjo njësi funksionon edhe në nivel kolektiv. Kjo do të thotë se kishat lokale kudo janë të barabarta, edhe nëse forcohen me para dhe misionarë nga vende të tjera. Një unitet i tillë shpirtëror nuk njeh hierarki. Pastorët ose misionarët vendas janë të barabartë përpara Perëndisë.

Kisha e bashkuar ka një shpresë, “shpresën e bekuar” të shpëtimit që do të realizohet në “shfaqjen e lavdisë së të madhit Perëndi dhe Shpëtimtarit tonë Jezu Krisht” (Titi 2:13). Kjo shpresë është burimi i paqes dhe i gëzimit dhe siguron motivim të fortë për dëshmi të bashkuar (Mateu 14:14). Për më tepër, ajo çon në transformim, sepse “kushdo që ka këtë shpresë në vetvete, pastrohet, ashtu siç është i pastër” (1 Joanit 3:3).

Është nëpërmjet besimit të përbashkët, besimit personal në sakrificën shlyese të Jezu Krishtit, që të gjithë bëhen pjesë e trupit. I vetmi pagëzim që simbolizon vdekjen dhe ringjalljen e Krishtit (Romakët 3:6) e shpreh në mënyrë të përsosur këtë besim, duke dëshmuar për bashkimin me trupin e Krishtit.

Në fund të fundit, Bibla mëson se ka një Frymë, një Zot dhe një Perëndi dhe Atë. Të gjitha aspektet e unitetit të kishës e kanë themelin e tyre në unitetin e Hyjnisë Trine. “Ato janë ndarje dhuratash, por Fryma është e njëjtë. Dhe ato janë ndarje shërbimesh, por Zoti është i njëjti. Ato janë ndarje veprimesh, por Perëndia është ai që i bashkon të gjitha gjërat” (1 Korintasve 15:4-6).

Shtrirja e Unitetit. Besimtarët përjetojnë unitet në shpirt dhe mendje. Vini re këto këshilla: “Dhe Perëndia i durimit dhe i ngushëllimit ju dhëntë që të mbani të njëjtën gjë me njëri-tjetrin në Krishtin Jezus. Që të përlëvdoni Perëndinë tonë dhe Atin tonë Jezu Krisht me një mendje të vetme” (Romakët 5:6). “Ju bëj thirrje, vëllezër, në emrin e Zotit tonë Jezu Krisht, të thoni të gjithë të njëjtën gjë dhe të mos ketë përçarje mes jush, por të jeni plotësisht të bashkuar, duke pasur të njëjtin frymë dhe të njëjtin mendim.” (1 Korintasve 1:10). “Epo vëllezër, gëzohuni, jini të përsosur, qofshi të bekuar, kujdesuni për këtë, qofshin në paqe. Dhe Perëndia i dashurisë dhe i paqes do të jetë me ju” (2 Korintasve 15:11).

Prandaj, kisha e Perëndisë duhet të zbulojë unitet në ndjenja, mendime dhe veprime. A do të thotë kjo se anëtarët duhet të jenë identikë në ndjenja, mendime dhe veprime? A kërkon uniteti biblik uniformitet?

Uniteti në Diversitet. Uniteti biblik nuk do të thotë uniformitet. Shëmbëlltyra biblike e trupit të njeriut dëshmon se uniteti i kishës ekziston në diversitet. Trupi ka shumë organe dhe të gjitha ato kontribuojnë në funksionimin optimal të trupit. Secili përmbush një funksion jetik, megjithëse të ndryshëm dhe asnjëri nuk është i padobishëm. I njëjti parim vlen edhe për kishën. Perëndia ia shpërndan dhuratat e Tij “secilit si të dojë” (1 Korintasve 15:11), duke krijuar një shumëllojshmëri të shëndetshme që i sjell dobi të gjithë kongregacionit. Të gjithë anëtarët nuk mendojnë njësoj dhe as nuk janë të kualifikuar për të bërë të njëjtën punë. Por të gjithë punojnë nën të njëjtin Frymë, duke e ndërtuar kishën në mënyrën më të mirë të aftësive të tyre të dhëna nga Perëndia.

Për të përmbushur misionin e saj, kisha ka nevojë për kontributin e të gjitha dhuratave. Së bashku, ata sigurojnë një përpjekje gjithëpërfshirëse ungjillizuese. Suksesi i kishës nuk varet nga fakti se çdo anëtar është i njëjtë ose që bën të njëjtën gjë si çdo anëtar tjetër. Më shumë varet nga të gjithë anëtarët që kryejnë detyrën që Zoti u ka treguar atyre.

Në natyrë hardhia me hardhitë e saj jep një imazh uniteti në varietet. Jezusi përdori shëmbëlltyrën e hardhisë për të përshkruar unitetin e besimtarit me Veten e Tij (Joani 10:1-6). Hardhitë, besimtarët, janë vazhdimësi e hardhisë së vërtetë, Krishtit. Ashtu si çdo hardhi dhe gjethe, kështu çdo i krishterë ndryshon nga të tjerët, megjithëse ekziston një, sepse të gjithë ushqehen nga i njëjti burim, hardhia. Hardhitë janë të ndara dhe nuk përzihen me njëra-tjetrën. E megjithatë secila hardhi është e lidhur me të tjerat pasi ato janë të bashkuara nga i njëjti trung. Ata të gjithë ushqehen nga i njëjti burim: ata asimilojnë të njëjtat veti jetëdhënëse.

Kështu, uniteti i krishterë varet edhe nga shartimi i anëtarëve në Krishtin. Prej Tij vjen fuqia që gjallëron jetën e krishterë. Ai është burimi i talenteve dhe i forcës së nevojshme për kishën për të kryer detyrën e saj. Bashkimi me Të formëson pikëpamjet, zakonet dhe mënyrën e jetesës së të krishterëve. Nëpërmjet Tij, të gjithë anëtarët janë të lidhur së bashku dhe të bashkuar në një mision të përbashkët. Ndërsa anëtarët qëndrojnë në Krishtin, egoizmi dëbohet dhe uniteti i krishterë vendoset, duke i ndihmuar anëtarët të përmbushin misionin e tyre.

Ndërsa ka temperamente të ndryshme në kishë, ata të gjithë punojnë nën një Kre. Ndërsa ka shumë dhurata, megjithatë Fryma është një. Edhe pse dhuratat ndryshojnë, megjithatë në veprim ato janë harmonike. “Por Perëndia është ai që i bën të gjithë bashkë” (1 Korintasve 15:6).

Uniteti i Besimit. Një shumëllojshmëri dhuratash nuk do të thotë domosdoshmërisht një shumëllojshmëri besimesh. Në ditët e fundit kisha e Perëndisë do të përbëhet nga njerëz që marrin pjesë në themelimin e ungjillit të përjetshëm, jetët e tyre karakterizohen nga respektimi i urdhërimeve të Perëndisë dhe besimi i Jezusit (Apokalipsi 12:12). Të bashkuar, ata i shpallin botës ftesën e Perëndisë për shpëtim.

Lini një Përgjigje

Your email address will not be published.

Previous Story

Paralajmërim i Ri nga Viktor Orban: "Nëse Emigracioni i Parregullt Vazhdon, do t'i Transferojmë Emigrantët në Bruksel"!

Next Story

Julian Assange: "Po Thyej Heshtjen"!

Latest from Info