Ai do të lidhë Europën veriore, qendrore dhe jugore.
Tuneli do të akomodojë një autostradë me katër korsi.
Puna vazhdon e pandërprerë për projektin e tunelit Fehmarnbelt që “do të bashkojë” veriun me Europën qendrore dhe jugore.
Tuneli më i gjatë i zhytur në ujë po ndërtohet në Detin Balltik dhe do ta bëjë më të lehtë udhëtimin nga Danimarka në Gjermani.
Specifikisht, duke qenë 18km i gjatë, tuneli rrugor dhe hekurudhor në fjalë do të lidhë qytetin e vogël të Rødbyhavn (në ishullin Lolland) me portin gjerman të Puttgarden (në ishullin Fehmarn), duke lehtësuar transportin e mallrave si p.sh. si çelik me tren nga Norvegjia deri në Europën Qendrore dhe Jugore.
Tuneli do të ketë një autostradë me katër korsi, ndërsa do të ketë edhe dy linja hekurudhore të elektrizuara.
Sot udhëtimi Puttgarden-Rødbyhavn zgjat 45 minuta mbi ujë, ndërsa kur tuneli, me emrin Tuneli Fehmarnbelt të përfundojë, do të marrë vetëm 7 minuta me tren dhe 10 minuta me makinë.
Sa i përket rrugës Hamburg-Kopenhagë e cila tani zgjat 4.5 orë me tren, falë tunelit të ri do të reduktohet në 2.5 orë.
Për ndërtimin e tunelit do të përdoren afërsisht 90 elementë betoni të parafabrikuar, secili prej të cilëve është 217m i gjatë dhe peshon 73,500 ton.
Ndërtimi i këtyre pjesëve që do të bashkohen së bashku në një thellësi prej afërsisht 30 metrash duke përbërë këtë infrastrukturë vigane, bëhet në një fabrikë të krijuar posaçërisht për këtë projekt.
Ndryshe nga tunelet e tjerë nënujorë, si tuneli i Kanalit, të cilët zakonisht ndërtohen me makineri të mërzitshme që gërmojnë tokën, seksionet e tunelit Fehmarnbelt krijohen mbi tokë dhe më pas zhyten në shtratin e detit, një qasje që konsiderohet më efikase dhe miqësore me mjedisin.
Buxheti i projektit kushton 7 miliardë euro, me fillimin e punës në vitin 2021. Megjithatë përgatitjet kanë nisur shumë më herët. Inxhinierët kanë vendosur mostra betoni në ujin e zonës 15 vite më parë, për të parë sesi përzierjet e ndryshme reagojnë ndaj përqendrimeve të kripës.
Po ashtu, projekti financohet nga një kredi e qeverisë, e cila do të shlyhet përmes tarifave, ndërsa ka marrë mbi 1 miliard euro fond nga Komisioni Europian.
Një nga momentet kryesore të projektit ishte përfundimi i seksionit të parë të tunelit, i cili u përurua më 17 qershor nga Mbreti i Danimarkës, Frederik I.
Pak ditë më parë, Ambasada Daneze në Mbretërinë e Bashkuar i bëri një referencë të veçantë projektit, pas një artikulli të lidhur me The Guardian, duke publikuar foto nga projekti.