Putin synon të shlyejë disa nga borxhet e tyre, por ai kërkon një shkëmbim të shtrenjtë.
Në një zhvillim veçanërisht shqetësues për aviacionin civil të vendit, 30 linja ajrore ruse janë një hap larg falimentimit në vitin 2025, për shkak të presioneve financiare gjithnjë në rritje me të cilat përballen.
Lajmi bëhet i ditur nga agjencia ruse e lajmeve Izvestia, e cila thekson se këto 30 kompani trajtojnë 25% të të gjitha fluturimeve civile brenda Rusisë.
A është aviacioni civil rus në rrezik falimentimi?
Këto kompani operojnë avionë pasagjerësh me kapacitet të vogël ose të mesëm. Ata janë në rrezik falimentimi, sepse nuk mund të përballojnë kreditë e tyre të mëdha, kredi që u detyruan të merrnin nga viti 2022 e deri më sot për shkak të sanksioneve nga perëndimi.
Këto sanksione kishin të bënin me ndalimin e shitjes së avionëve të pasagjerëve kompanive ruse. Si rezultat, shumë linja ajrore ruse janë të detyruara të marrin me qira avionë të huaj pasagjerësh, një proces shumë i shtrenjtë.
Që nga fillimi i sanksioneve në vitin 2022, shumë prej këtyre linjave ajrore ruse kanë humbur disa afate për pagesat e tyre të qirasë për kompanitë e huaja nga të cilat marrin me qira avionin. Kështu janë grumbulluar shuma të mëdha që këto kompani u detyrohen palëve të treta.
Për të përballuar këtë krizë të veçantë, qeveria ruse synon të zbatojë një plan për të shlyer një pjesë të borxheve të këtyre kompanive ajrore brenda vitit 2025. Kështu, kompanitë do të marrin frymë dhe do të mund të shmangin falimentimin.
Megjithatë, Moska dëshiron që shteti rus të përfitojë edhe nga ky plan. Për këtë arsye ai planifikon të vendosë taksa shumë të larta për këto kompani, natyrisht në këmbim të shlyerjes së borxheve të tyre.
Konkretisht, linjat ajrore do të paguajnë taksa 25% të totalit të borxhit që do të shlyhet nga qeveria ruse.
Këtë shumë ata do duhet ta kuptojnë, pasi vetëm një taksë mund të jetë veçanërisht e lartë për disa kompani ruse. Kjo do të thotë se për disa nga këto 30 linja ajrore ruse, falimentimi është pothuajse i pashmangshëm, me ose pa ndihmën e qeverisë së Moskës.
Zgjidhja e krizës së forcave ajrore ruse do të vijë në vitet e ardhshme, kur avionët rusë të pasagjerëve që janë aktualisht ose në zhvillim, ose në prodhim të kufizuar, do të prodhohen në masë. Më pas, kompanitë ruse do të ndalojnë dhënien me qira të avionëve nga kompanitë e huaja në Iran, Turqi dhe Kinë.