A e karikoni celularin në makinë? Ja pse nuk duhet dhe çfarë rreziqe ka për automjetin?
Të gjithëve na ka ndodhur që të jemi jashtë shtëpisë dhe të na ketë mbaruar bateria e celularit, ndaj teksa jemi duke udhëtuar, ne ose pasagjeri ynë e vendosim celularin për ta karikuar në makinë.
Megjithatë, karikimi i celularit në makinë mbart rreziqe, si për vetë pajisjen, ashtu edhe për qarkun elektrik të makinës.
Në veçanti, përdorimi i celularit në makinë rregullohet nga kufizime të rrepta dhe në fakt është i ndaluar nga shoferi, të paktën gjatë kohës që mjeti është në lëvizje.
Ajo që nuk ndalohet, të paktën nga Kodi i Qarkullimit në Autostradë, është karikimi i celularit në makinë, pavarësisht se ky zakon mund të jetë i dëmshëm afatgjatë si për vetë pajisjen, ashtu edhe për qarkun elektrik të makinës.
Megjithëse karikimi varet nga makina.
Në këtë pikë duhet të veçojmë rastet e atyre makinave që ofrojnë porte të dedikuara karikimi të pajisjeve celulare dhe automjeteve të teknologjisë së vjetër që nuk e ofrojnë këtë… luks.
Natyrisht, nëse një prizë synohet në radhë të parë për të karikuar një pajisje, mund të konsiderohet e sigurt për ta përdorur atë për këtë qëllim. Zakonisht portat e karikimit kanë edhe treguesin përkatës dhe ndryshojnë nga një e zakonshme p.sh. portë USB.
Dallimi midis këtyre dy portave zakonisht lidhet me intensitetin e energjisë që mund të japin, pasi portat klasike USB janë bërë për transferimin e të dhënave dhe jo për karikimin e pajisjeve.
Në këtë rast, një pajisje do të ngarkohet me një ritëm shumë të ngadaltë dhe më rrallë, mund të ndodhë edhe dëmtimi i qarkut, që çon në portën specifike të komunikimit të makinës.
Gjërat bëhen edhe më të komplikuara kur një makinë nuk ka porte USB dhe për të karikuar pajisjet përdoret një përshtatës i vendosur në prizën e çakmakut.
Kur ka rrezik për makinën?
Sipas Car and Motor, në këtë rast tensioni i energjisë elektrike ka shumë të ngjarë të mos jetë në përputhje me pajisjen që po përpiqemi të ngarkojmë, gjë që nga ana tjetër mund të çojë në konsumimin gradual të saj.
Konsumim i cili lidhet si me qarkun elektrik të vetë pajisjes, ashtu edhe me baterinë e saj. Në raste ekstreme, mbinxehja që mund të ndodhë, veçanërisht në muajt e verës për shkak të temperaturave më të larta, gjatë karikimit të një celulari në makinë ka të ngjarë të çojë edhe në këputje të baterisë dhe në krijimin e një zjarri jashtëzakonisht të rrezikshëm.
Pra, ajo që duhet të kujtojmë të gjithë është se duhet të shmangim karikimin e pajisjeve në portet e makinave që nuk janë bërë për këtë qëllim dhe nëse vendosim ta bëjmë këtë, nuk e lëmë kurrë pajisjen e karikimit pa mbikëqyrje.