Polemika e Madhe (4)

/

Polemika për të vërtetën ashtu siç e mbart Krishti!

Sot, polemika e madhe e ndezur mbi autoritetin e Krishtit përfshin jo vetëm ligjin e Tij, por edhe fjalën e Tij, Biblën e Shenjtë. Një qasje e tillë ndaj interpretimit të Biblës u krijua, që linte pak ose aspak vend për zbulesën hyjnore. Bibla e Shenjtë nuk konsiderohej ndryshe nga asnjë dokument tjetër i lashtë dhe u analizua me të njëjtën metodologji kritike si dhe shkrimet e tjera.

Një numër në rritje i të krishterëve, përfshirë teologët, nuk e shohin më Biblën si Fjalën e Perëndisë, zbulimin e pagabueshëm të vullnetit të Tij. Si pasojë, ata erdhën në pikëpyetje me pikëpamjen biblike të personit të Jezu Krishtit. Natyra e tij, lindja e virgjër, mrekullitë dhe ringjallja diskutohen gjerësisht.

Pyetjes më kritike që bëri Krishti: “Pse njerëzit thonë se unë jam Biri i njeriut?”, dishepujt iu përgjigjën: “Disa thonë Joan Pagëzori, të tjerë Elia dhe të tjerë Jeremia ose një nga profetët” (Mateu 13:14). Me fjalë të tjera, shumë nga bashkëkohësit e Tij e konsideronin Atë si një njeri të thjeshtë. Bibla vazhdon rrëfimin. Jezusi i pyeti të dymbëdhjetët: “Po ju kush thoni se jam unë?”

Dhe Simon Pjetri u përgjigj dhe tha: “Ti je Krishti, Biri i Perëndisë së gjallë”. Dhe Jezusi u përgjigj dhe i tha: “Lum ti, Simon, bir i Jonait, sepse këtë nuk ta zbuloi mishi dhe gjaku, por Ati im që është në qiej” (Mateu 15-17).

Të gjithë sot përballen me të njëjtën pyetje që Krishti u bëri dishepujve të Tij. Përgjigja e dikujt për këtë pyetje të jetës dhe vdekjes varet nga besimi i dikujt në dëshminë e fjalës së Zotit.

Qendra e Mësimeve Biblike

Krishti është qendra e Biblës. Perëndia na fton të kuptojmë të vërtetën ashtu siç gjendet tek Jezusi (Efesianët 4:21), sepse Ai është e vërteta (Joani 14:5). Një nga strategjitë e Satanit në polemikën mbinatyrore është të bindë njerëzit se mund ta kuptojnë të vërtetën pa Jezusin. Kështu, janë propozuar disa qendra të së vërtetës, të veçanta ose në kombinim: (1) Njeriu, (2) Natyra ose vëzhgimi i Universit, (3) Shkrimi dhe (4) Kisha.

Ndërsa e gjithë kjo është pjesë e zbulesës të së vërtetës, Bibla e paraqet Krishtin si Krijuesin e secilës prej sa më sipër, dhe më gjerë. Çdo gjë e gjen kuptimin e saj të vërtetë vetëm tek Ai, prej të cilit erdhi. Ndarja e mësimeve biblike nga Ai, çon në një kuptim të gabuar të asaj që Ai është “rruga, e vërteta dhe jeta” (Joani 14:6). Kjo kënaq si natyrën, ashtu edhe synimin e antikrishtit për të propozuar qendra të tjera të së vërtetës jashtë Krishtit (Antikrisht nuk do të thotë vetëm kundër Krishtit, por edhe në vend të Krishtit). Duke zëvendësuar një qendër tjetër për Krishtin në mësimet e kishës, Satani e arrin qëllimin e tij duke e larguar vëmendjen nga Ai, që është shpresa e vetme e njerëzimit.

Roli i teologjisë së krishterë.

Një vështrim në univers zbulon përpjekjen e Satanit për ta larguar Krishtin nga vendi që i takon, si në univers ashtu edhe në të vërtetë. Teologjia, vetë fjala thotë se është studimi i Zotit dhe i marrëdhënies së Tij me krijesat e Tij, duhet të paraqesë të gjitha mësimet nën dritën e Krishtit. Misioni i teologjisë së krishterë është të frymëzojë besim në autoritetin e Fjalës së Perëndisë dhe të zëvendësojë me Krishtin të gjitha qendrat e propozuara të së vërtetës. Kur kjo të bëhet, teologjia e vërtetë kristiane i shërben kishës ashtu siç duhet, sepse ajo hyn në rrënjët e polemikave të mbinatyrshme, e ekspozon atë dhe e përball atë me argumentin e padiskutueshëm, Krishtin, siç zbulohet në Bibël.

Nga ky këndvështrim Zoti mund ta përdorë teologjinë si një instrument efektiv për të ndihmuar njerëzimin kundër përpjekjeve të Satanit në tokë.

Previous Story

Qeveria Biden-Harris Është i Dëshpëruar që të Fillojë Luftën e Tretë Botërore Përpara Zgjedhjeve!

Next Story

Politikanët Francezë "Frikë" për Përshkallëzim Global të Luftës - Mocion Shkarkimi Kundër Presidentit Macron

Latest from Info

Drejt Një Feje Universale

Ekumenizmi fetar, i cili manifestohet përmes takimeve ndërkristiane dhe ndërfetare, synon të gërryejë ngadalë fetë e