Ja si Shpiken Festa Konsumatore

/

Dita e Beqarëve në Kinë, filloi ndoshta nga studentët në vitin 1993 dhe mori karakter pankinez. Menuja e ditës ishin takimet “në verbëri”, në analogji me ‘Black Friday’ të amerikanëve. Por kush e nxiti dhe e organizoi vallë? Elitat financiare kineze, padyshim.

Dita e beqarit festohej çdo vit në Kinë, në fillim ishte thjesht një çështje mashkullore, u rrit gradualisht dhe vitet e fundit ka të bëjë edhe me gjininë femërore.

11 Nëntori u zgjodh si dita e kësaj feste, për shkak të lidhjes së saj me numrin 1, një datë që njëshat përsëriten katër herë radhazi, 11.11.

Festa u iniciua nga studentët e Universitetit të Nanjing në vitin 1993. Me përhapjen e internetit, kjo festë u shtrih shpejt dhe sot ka karakter pankinez.

Në këtë ditë shkolla dhe universitete të ndryshme organizojnë festa për beqarët, në të cilat dominojnë takimet “blind”.

Vitet e fundit me zhvillimin e vrullshëm ekonomik të Kinës, Dita e Beqarëve ka marrë karakter më konsumator dhe krahasohet me ‘Black Friday’ të amerikanëve. Në vitin 2009 gjiganti i tregtisë elektronike ‘Alibaba’, ofroi zbritje në produktet e tij deri në 50% për beqarët dhe beqaret.

Në vitin 2018, xhiroja e ‘Alibaba’ arriti maja të paimagjinueshme. Në platformën e pagesave online ‘Alipay’, vetëm në 11 nëntor, janë kryer 1.5 miliardë transaksione, me vlerë 30.7 miliardë dollarë.

Lini një Përgjigje

Your email address will not be published.

Previous Story

Rusët Hodhën në Erë Urën Antonovsky në Kherson

Next Story

Lufta e I Botërore - Statistika - Vendet që Kanë Sakrifikuar për Europën e Sotme

Latest from Info