Goditje e Madhe për Logjistikën e SHBA-ve

/

Pasojat ekonomike nga shembja e urës së Baltimores janë të mëdha.

Ura konsiderohej një infrastrukturë strategjike.

Pasojat për ekonominë amerikane nga shembja e urës në Baltimore, pasi shtylla mbajtëse e saj u godit nga një anije mallrash, janë të pakëndshme.

Bloomberg raporton se zinxhiri i furnizimit të automjeteve në SHBA do të ndërpritet.

Të dhënat tregojnë se Mazda Motor dhe Mercedes Benz, Subaru i Amerikës, Mitsubishi Motors i Amerikës së Veriut dhe Volkswagen Group mbajnë magazina në port.

“Është një port i madh me shumë prurje, kështu që kolapsi do të ketë një ndikim”, tha John Lawler, shefi financiar i Ford Motor Co., për Bloomberg TV, duke shtuar: “Do të punojmë për të gjetur zgjidhje. Do të duhet të devijojmë shërbimet në porte të tjera përgjatë bregut lindor ose gjetiu”.

Një rafineri e madhe e sheqerit në pronësi të American Sugar Refining Inc. paralajmëroi se rafineria Domino Sugar ka vetëm gjashtë deri në tetë javë furnizime me sheqer të papërpunuar, pasi kolapsi prek anijet që lëvizin brenda dhe jashtë portit.

Problemet me të cilat do të përballen kompanitë e mëdha të logjistikës në Bregun Lindor të SHBA janë veçanërisht serioze:

“Prioriteti ynë i parë është që t’i detyrojmë klientët të devijojnë kontejnerët e nisur fillimisht për në Baltimore për t’u shkarkuar në portet e tjera të Bregut Lindor”, i tha CNBC Paul Brashier, nënkryetar i ITS Logistics.

“Këto vëllime të devijuara do të ndikojnë në portet e New York/New Jersey, Norfolk dhe bregun juglindor dhe ne duhet të përgatisim kapacitetin e transportit dhe transportit për ta sjellë këtë ngarkesë në rrjetin e synuar”, tha Brashier.

Goetz Alebrand, nënkryetar i lartë dhe kreu i mallrave oqeanike për Amerikën në DHL Global Forwarding, tha për CNBC: “Ndikimi i menjëhershëm ka të bëjë me ngarkesën në bord dhe aksesin e saj. Dërgesat e tjera të planifikuara përmes Baltimores ka të ngjarë të ridrejtohen, duke rritur rrjedhën e ngarkesave në New York, Norfolk dhe portet e afërta.

Transportuesit me shumicë dhe transportuesit motorikë që varen nga Baltimore duhet të vlerësojnë situatën në rast të një mbylljeje të zgjatur.”

Sipas revistës së transportit Lloyd’s List, është porti i njëmbëdhjetë më i madh në vend, duke bërë mesatarisht 207 vizita portuale në muaj.

Previous Story

NATO do të Rrëzojë Raketat Ruse Nëse i Afrohen Hapësirës Ajrore të Shteteve Anëtare!

Next Story

Francezët Skenar Lufte në Llogore me Rusët, në Odessa – Ëndërrojnë të Kthehen në 1914!

Latest from Info